Electric Kiss - Stefani Germanotta

Valborg är inte så stort här i Sydney, till skillnad från Queens day. Det blev en parad med ungefär 200 personer på Sydneys gator och torg. Jag och en engelsman kände oss ganska så malplace men vi njöt fortfarande. Alla asiater gick "Ballistic" med sina kameror och somliga australienare joinade gänget. Till slut blev jag för hungrig och gick till Subway och pratade med Linnea i typ en halvtimme. Bara två veckor kvar nu. Jag ska njuta av sista tiden men oj vad jag längtar hem nu. 

Lyssnar på Stefani Germanotta, innan världens media gjorde henne känd som Lady Gaga. Ritkigt bra. Kommersialismen har inte förstört henne bara gett henne mer plats. Hon är fortfarande en jävel på att spela piano och sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0