Tranquilize

Har idag bytt rum i byggnaden. Från ett rum med snarkande kockar och en skramalnde järnväg till ett folktomt rum utan fönster som luktar tvättmedel. Nu är i alla fall sömnen säkrad. Finally. 

Idag har jag varit ledig och eftersom vädret tillät så har jag spenderat mestadels av tiden vid poolen, förutom en kort promenad in till staden för att köpa bok nummer två i Millenium-serien. 25 svidande dollar, men det är de värt. Somliga böcker skall köpas. Kunde ju gått och väntat på att någon på hostelet av en underlig anledning skulle lägga ifrån sig ett exemplar i "You maybe don't, but someone else might need it"-lådan. Tid är pengar och jag ville ha min bok på studs. Kommer vad jag vet inte jobba imon heller vilket är lite segt men vad ska man göra... Blir kanske en promenad/longboardtur runt i de närliggande förorterna. Om jag orkar. Boken är ju så bra.

Nu ska jag slappna av och förhoppningsvis skypea lite innan mitt internet tar slut. Lite go Dylan får vagga mig till sömn. Mumma

Kommentarer
Postat av: Syster

Dylan kommer till P&L, wopwop!

2011-03-22 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0