Sitting, Waiting, Wishing

Blev inget stort jobb alls, vilket är toksegt. Fick bara fyra timmar trots all hype. Funderar på att skaffa ett till jobb. På en bar eller liknande. Problemet är bara att kombinera ett annat jobb med en arbetsgivare som jobbar med en framförhållning på max 10 timmar.

Kom tillbaka till hostelet och möttes av ett sms från pappa om att det har varit en stor jordbävning utanför japan och att en tsunamivarning har utfärdats i hela stilla havet. Dock inte för australien, enligt www.bom.gov.au/tsunami/ . Så jag känner mig säker just nu men jag kommer fortsätta hållar koll på de de närmsta timmarna. Om någon våg skulle komma skulle de vara runt klockan två på natten lokal tid, klockan fem för sverige enligt kartan man hittar på gp.se. Kartan säger också att det är möjligt att en tsunamivåg träffar australiens östkust, något som dementeras av experter världen över. Bor på en kulle så jag känner mig säker men skulle inte vara så ball. Enough. \

Kommentarer
Postat av: neao

Gillar rubriken, både bra låt och mycket passande för inlägget.

2011-03-11 @ 20:28:32
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: Jens

Alla rubriker är låtar som jag lyssnat på när jag skrivit inlägget faktiskt. Men ja, den passade väldigt bra

2011-03-12 @ 00:54:36
URL: http://jensleire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0