If I Used To Love - You

Pratade med pappa på skype en stund tidigare idag, det var snart två veckor sen han lämnade vackra Australien för att retirera tillbaka till kalla Sverige och till slut hamna i Italien och skidbackarna. Han började till slut prata om jobb i Sverige och deklaration och sådant jobbigt. Sverige kallar på mig. Träffade precis två tjejer som varit och rest i två månader och ska hem om tre dagar. Känslan som kom till mig var avund. Jag har fortfarande en del unfinished business med Australien men det går inte att förneka de primitiva instinkter som talar till mig. Jag vill hem. Bara två månader kvar. Lika länge som tjejerna har varit och rest. Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer
Postat av: neao

Du kommer komma igenom detta hur bra som helst, denna resan är ju något du sett fram emot väldigt länge. Som du sa själv: två månader är inte så lång tid för er :)



Sv: Jag vet, jag är bäst. Hade dock väntat mig en "Awesome ass!" ;)

2011-03-29 @ 17:35:26
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0