21 Guns

Green Days senaste album Awesome As F**k har precis kommit upp på Spotify. God damn va bra en del av låtarna. 21 Guns har en grym pianodel. American Idiot ger mig gåshud när publiken sjunger hela första versen. Har aldrig lyssnat så mycket på dem men den konserten är någon jag skulle ha velat vara på. Vet att Albin va på en i Stockholm för ett tag sen och det var tydligen episkt. 

Kommer ihåg att Tove och Bettan lyssnade på Basket Case när vi var mindre. Förstod inte riktigt vilka de va då men det är mitt första minne av Green Day. Nu vet jag att jag ska se dem nästan gång jag får tillfälle. Kanske borde ha följt med Tove till Ullevi den där gången.

Kommentarer
Postat av: Tändsticksflickan :)

jag lyssnar nu, om och om igen. vilka minnen! 21 guns var outstanding!

2011-03-31 @ 08:50:01
URL: http://tovetovetovetove.blogg.se/
Postat av: Jens

absorbera och njut

2011-03-31 @ 10:57:42
URL: http://jensleire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0