Liberate

Inget internet - inget skrivande.

Jag har blivit slarvig, pa manga hall och kanter. Maten haller jag inte koll pa, ofta skippas frukosten da jag gar upp sent nog att det ar dags for lunch. Somnen ar lika regelbunden som mina arbetstillfallen. Har varit flera sena natter/morgonar i helgen. Inget egentligen negativt i det men det har satt sina spar. I fredags jobbade jag elva timmar med lite olika arbetsuppgifter och mer ansvar. Roligt. Pa grund av olika event dagen innan tog det ungefar fem timmar innan jag vaknade upp ur min tankeverkstad. Fem langa timmar.

Igar var gick vi ut igen. hade egentligen inte tankt det alls men tydligen sa var det en irlandsk bar som skulle vara riktigt bra pa sondagar och eftersom jag formodligen inte kommer vara har nasta sondag sa var det bara att knalla sig ut och testa pa det. Vi fick ingen forklaring varfor, men det var nastan helt folktomt nar vi kom dit. Rykten sa att The Vic var packat och vi tog oss vidare tid. Packat var overdrift men battre an den tidigare baren. Alldeles for billig alkohol slutade med att jag min kropp inte ville vara med och jag retirerade hem vid halv fyra.

Jag ska bli battre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0