Bell Bottom Blues

Har de senaste nätterna kommit fram till att det vilar en förbannelse över kombinationen "Jens+hostel". Har bott på samma hostel i Brisbane i en vecka, i två olika rum, med ungefär nio olika människor, och varje natt har det varit minst en person som har snarkat. Och inte lite smygsnark som man kan stänga ut heller. I natt snarkade mannen under mig så att jag kände vibrationerna i min madrass. It is inevitable. Detta har jag stått ut med, mer eller mindre varje natt. The irony of it all - I probably snore too...

Om en stund (läs: när jag har packat klart) så åker jag till bryon bay. Två timmars bilkörande söder ut, hela vägen in i NSW igen. Kommer tillbaka på fredag eftermiddag för lite jobb. Kommer nog bli lite turer till ställen omkring Brisbane när tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjenare Jens. Tillbaka i B igen ? Hoppas du tog några vågor för mig också ! Byron bay var en av de 2 bästa platserna på vår road trip, eller vad säger du. Hur funkar den riktiga surfiingen. Kram P

2011-03-20 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0