New York - Melissa Horn

Idag har det varit en pinsamt inproduktiv dag. Kanske inte så konsitigt med tanke på sömnbristen jag orsakade mig själv i natt. Slutade med att jag Will och Anita satt och kollade på den mexikanska komikerna Gabriel Iglesias i två timmar. 

Ironiskt nog så var pappa den enda personen som inte ritkigt grattade mig igår. Av de personer som jag förväntade mig. Albin tyckte det var lite hemskt men själv ser jag det mest komiskt. Det är inte riktigt som att jag är 8 år och pappa valde att skippa julafton. That would have been horrible. 

Nu ska jag försöka få i mig lite mer mat. Troligen lite pasta och tomatsås och parmesanost (rea, tro inget annat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0