Here comes the sun - The Beatles

Framme i Sydney, igen. Home sweet home känns det som. Skapade ett nytt hem senast jag var här. Blev lite så när vi hade varit ute och rest i två månader och bosatte i samma stad längre än fem dagar i sträck. Home sweet home. Inget som fina Göteborg dock. 

Melbourne är mycket mer likt Götet jämfört med Sydney. Mycket en kaffestad med massor av söta gränder. Och Cup cakes. CUP CAKES! De var så goda att man bara måste äta mer. Och när jag och Albin gick tillbaka dagen efter fick två fast vi bara köpte en. Var. Sooo good. @Tove

Idag blir jag 20. Kan inte inte säga att jag någonsin har känt så lite på en födelsdag. Jag är bara allmänt glad hela tiden. Fast det är bra, födelsedagar är överskattade enligt. Mycket trevligare om någon skulle börja fira ens födelsedag på en helt random dag istället. Hade uppskattat det så mycket mer. 

Idag kommer det bli att träffa en del människor och sedan avnjuta en trevlig middag, kanske en kebabrulle, kanske lite skaldjur. Only time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0