Better - Regina Spektor

Mer social. Jag har släppt vissa kommunikativa spärrar som jag tror att jag har haft tidigare. Om
inte så har jag nu i min nya miljö upptäckt att jag faktiskt är bra på att umgås med människor jag
inte känner eller som någon annan introducerar mig för. Att uppskatta någons berättelse att bara
diskutera ett intresse. Gemensamt eller inte. Killar som tjejer.
Mer social. Jag har släppt vissa kommunikativa spärrar som jag tror att jag har haft tidigare. Om inte så har jag nu i min nya miljö upptäckt att jag faktiskt är bra på att umgås med människor jag inte känner eller som någon annan introducerar mig för. Att uppskatta någons berättelse att bara diskutera ett intresse. Gemensamt eller inte. Killar som tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0