Voila!

Jag har bestämt mig för att starta en blogg. Inte för det fashionabla som en del ser i det men eftersom jag vill saker ur huvudet och göra plats för nya minnen. Jag har insett att jag har ett väldigt dåligt minne och jag glömmer saker lätt. En egenskap som jag inte är så stolt över. Så det kan vara bra att kunna gå tillbaka och få hjälp att minnas lite ibland.

Då min kamera och jag har skilts åt och gått våra egna väger kommer det inte bli så mycket nya bilder men kanske lite bilder från resan som varit. Förmodligen i samband med lite minnen från den.

Om mitt skrivande inte intresserar dig, läs inte mer. Jag skulle inte gjort det om det var din blogg. Jag kommer att skriva när jag har något och skicktill övers och lägga upp det när jag har tillgång till internet vilket jag inte har jämt.
Enjoy.

Kommentarer
Postat av: neao

Det låter som en mycket god idé! Nu i efterhand är jag mycket glad att jag har bloggat i flera år för att det är så roligt att gå tillbaka och läsa om småsaker som för längesedan glömts bort.



Vilken snygg blogg du har föresten!

2011-03-08 @ 20:22:45
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0