Blowing In The Wind

Har inte blivit sa mycket jobb de senaste dagarna utan har mest dedikerat min tid till att lasa (har kommit halvvags genom "The girl who played with fire"), bada i poolen pa takterrassen, aka longboard och tjota med folk pa hostelet. Igar klammde jag aven in lite fint whiskeydrickande av market Ballantine med en kille fran NZ. Trevligt trevligt. Mycket trevligt.

Gardagens longboardakande avslutades abrupt nar min brada valde att fullfolja sina sjalvmordstankar och lat sig bli overkord av en buss. Det hela var val kanske inte bradans fel utan mer en kombination av mig och Brett som fick mig att tappa kontrollen over bradan. Bussen holl precis pa att parkera vilket gjorde lidande langt och utdraget. Framtrucken bojdes i en fin halvmane, bade hjulen dar framme sprack och slets av och trat runt trucken knacktes. Underbart. Hade tankt att salja bradan nu i dagarna men nu lar det val inte finnas nagon manad spekulant pa den langre. Dock koper jag en ny idag. Hihi. Jag kan inte vara utan hjul att rulla fram pa. Min femte brada (om man inte raknar med den jag fick av mormor och morfar (tror jag) som jag fick nar jag var liten och knappt anvande) blir en Pennyboard. Narproducerat och bra. Lite ny sortsakning ocksa. Alltid kul att lara sig nagot nytt. Ska forsoka fixa bilder pa bade vraket och den nya bradan inom kort.





Jag sitter just nu pa statsbiblioteket och skriver, darav inga svenska bokstaver. Kanske uppdaterar det nar jag har tillgang till internet pa min egen dator men endast kanske.

Imon blir det jobb och forhoppningsvis hela helgen.

Kommentarer
Postat av: neao

Det gjorde lite ont inombords att läsa detta inlägg. Tur att du skaffat dig en ny :)



sv: tack, tror jag? Jag har inga planer på att färga håret dock så du behöver inte oroa dig för/hoppas på förändring ;)

2011-03-24 @ 14:28:25
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: Pappa

Stygg buss ! Skall bli intressant att se bilderna på vraket.... Vilken. Färg blir det på den nya Penny brädan ?

2011-03-26 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0