Painted By Numbers

Har sedan jag jobbade för en vecka sen haft lite problem med min höger arm. Inte hela armen men lite nedanför vristen. När jag känner på den så känns det som om det är en muskel som har tagit skada, vilket inte är så konstigt då vi lyft en större mängd lådor och en del av de var i en obkväm vinkel, något jag inte reflekterade över då. Samtidigt så känns det som om det är benet som värker när jag använder armen. Bör hållas koll på. Tyvärr innebär mina arbetsuppgifter att lyfta och bära saker. Oftast av tyngre karaktär. Tog upp det med in arbetsgivare i fredags så hon är medveten om problemet. Och hon är väldigt mån om att ingen skadar sig under hennes pass. Får se vad det resulterar i. Kanske lite andra arbetsuppgifter? Handledare hade varit trevligt. Inte minst för att det ger mer betalt. Dock innebär det inte att man inte gör de tunga lyftandet heller. Dead end på det spåret. Får undersöka saken närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0